Ce facem ?

Raspundem celor mai exigente nevoi ale clientilor in domeniul repararii broselor mecanice si a electrobroselor, oferind solutii de cea mai inalta calitate si profesionalism.

Avem experienta si tehnologie in-house pentru a rezolva problemele dumneavoastra.

Procedurile noastre meticuloase pentru analiza defectului, echilibrarea axului si testele produsului finit sunt unul dintre motivele pentru care suntem cei mai mari specialisti din tara. Scopul nostru principal este de a reduce timpul de service si a da clientului o brosa care sa functioneze mai bine decat atunci cand a fost noua.


Iata etapele pe care le parcurgem ca o brosa sa ajunga inapoi la postul de lucru:

Etapa1: RECEPTIA brosei (spindle)

Atunci cand brosa ajunge in unitatea noastra ,aceasta este inregistrata si i se creaza o comanda de lucru.

Astfel putem urmari progresele inregistrate pe tot parcursul procesului de reparare. Apoi se face o inspectie vizuala pentru a urmari semne evidente de deteriorare sau alti factori care conduc la functionarea defectuasa a brosei.

Deasemenea vom faceo analiza preliminara a vibratiilor pentru a avea un diagnostic initial inainte de demontare.

Etapa 2: DEZASAMBLAREA

Procesul de inspectie continua pe masura ce dezasamblam brosa, cu atentie si in cautarea de semne care au condus la nefunctionarea acesteia.

Image
Etapa 3: CURATAREA

Procesul de inspectie continua cu curatarea fiecarei componente si urmarirea de semne care ar putea duce la defectul premature.

Etapa 4: INSPECTIA

Aceasta consta in masurarea fiecarei componente, deoarece vrem sa ajungem la originea defectului astfel incat sa va putem oferi indrumari pentru evitarea problemelor viitoare.Toate acestea sunt scrise in detaliu, in Raportul de diagnoza

ETAPA 5: ECHILIBRARE AX

Urmatorul pas este acela de a obtine o echilibrare perfecta a rotorului. Aceasta echilibrare se face pe o masina de echilibrat care foloseste o tehnologie de ultima generatie.Facem echilibrare dinamica pana ajungem la cele mai mici valori de dezechilibru si vibratii posibile

ETAPA 6: REASAMBLAREA

Cand toate piesele sunt pregatite pentru montaj, facem asamblarea acestora pas cu pas astfel incat sa fim siguri ca respectam conditiile de functionare a brosei.

ETAPA 7: TESTAREA

Testarea se face pe banc de rodaj profesional prevazut cu soft de monitorizare a temperaturi in lagare ,a vibratiei, a turatiei, a curentului si frecventei.
Ungerea si racirea este asigurata de echipamente profesionale de ultima generatie.
Aceasta testare se face in trepte crescand turatia de la zero la turatia maxima prevazuta de constructor.

ETAPA 8: INSPECTIA FINALA

Se face dup ce s-a parcurs etapa de rodare . Valorile masurate la bancul de rodaj si la inspectia finala sunt consemnate in Raportul de testare al brosei si se transmite clientului final.

Image
ETAPA 9: AMBALAREA SI EXPEDITIA

Ambalarea brosei se face cu materiale non-corozive iar expeditia se face in cutii speciale pentru a ne asigura ca aceasta se intoarce la client in conditii de siguranta.

Garantia

Pentru reparatii brose mecanice si electrobrose, compania noastra asigura o garantie de 6 luni.
Aceasta garantie porneste de la data instalari brosei pe utilaj.

Doriti sa aflati mai multe informatii despre solutiile REMCAR?
Contactati acum un specialist pregatit sa gaseasca cele mai bune solutii pentru optimizarea proceselor tehnologice!

Contact